trayectoria
biografía
contacto
exposiciones
acciones
vídeo arte
instalaciones
escultura
2013
Macla
2012
Mans II
2011
Plom
Cera
Carbó
2009
Reclusión-oclusión
2008
Enjambre
Piña 8
Piña 7
Piña 6
Piña 5
2007
Piña 4
Piña 3
Piiña 2
Piña 1
Ojos de roca
Quien
2006
El adentro para ver
2005
Expiación de la libertad
2004
Lira
Aliento
2002
Remolino
1994
Cosmos
1993
Serie azul 1
Conciencia cósmica
En el medio de la conciencia
1992
Reflexión concénctrica
Centramiento perdurable
Irradiación
1991
Jara
Hábitat del alma
Espacio y expansión espiritual
Símbolo
Cosa que traspasa la indignidad
Conexiones del principio
1990
Por un destino lúcido
Armonía
1989
Calidoscopio
Macla
ANY > 2013
MATERIAL > Abelles i fusta
MIDES > -

La voluntat de totalitat de l’escultura, realitzada durant dos anys per les abelles, és palesa en la forma derivada de la creu i de la unió entre l’hexàgon –produït exacte per les abelles en els ruscs- i el quadrat –obra humana, artificial, ideal-; és a dir, Déu, la naturalesa i l’home. Aquest últim estableix uns límits a l’impuls creatiu de les abelles, i junts creen una escultura, una obra d’art, que podria molt ben ser el substitut de Déu en aquesta Trinitat. A més a més, també compareix en l’escultura un quart element: la societat. Les abelles viuen en una comunitat amb trets curiosos i característics, que ha inspirat teories polítiques de signes ben dispars.


escultura pública